FANDOM

Dane tramwaju Konstal 805Nm
300 px
  • Liczba członów: 1
  • Długość: 13500 mm
  • Szerokość: 2400 mm
  • Wysokość: 3060 mm
  • Liczba miejsc siedzących: 20
  • Liczba miejsc stojących: 98
  • Miasta: Bydgoszcz

Konstal 805Nm to oznaczenie zmodernizowanego w roku 2003 dla Bydgoszczy tramwaju przez zakłady PESA.W ten sposób zmodernizowano tylko jeden skład wagonów 805Na i należy on do Miejskich Zakładów Komunikacyjnych w Bydgoszczy.

Zmiany względem wagonów 805Na objęły zarówno wygląd zewnętrzny jak i wyposażenie tramwaju. Nowe pudło zostało zbudowane z tworzyw sztucznych. Zastosowano wklejane okna oraz drzwi odskokowo-przesuwne, a także osłony wózków.

Skład 805Nm+805NmD posiada tranzystorowy układ rozruchu i hamowania, co pozwala na zmniejszenie zużycia energii o ok. 25%. Wagon posiada komputer pokładowy, a także jest w pełni klimatyzowany. W kabinie motorniczego zamontowano nowocześniejszy pulpit, a składem steruje się za pomocą ręcznego zadajnika jazdy. Przedział pasażerki posiada monitoring oraz system informacji dźwiękowo-wizualnej. Wagon otrzymał połówkowy pantograf firmy Stemmann (w Bydgoszczy wagony doczepne nie posiadają odbieraka prądu). Drugi wagon składu został z kolei przebudowany na doczepę czynną przez usunięcie kabiny motorniczego.

Zobacz też Edytuj

PESA

Konstal

Konstal 805Na

Wiki Ten artykuł potrzebuje zdjęć obrazujących go. Jeśli posiadasz zdjęcie tej odmiany tramwaju 805Na, zrób mu zdjęcie i umieść je na Tramwajwikii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki